ข่าวสาร

ข่าวสารเกี่ยวกับ บริษัท และภาคส่วนของเรา

  • SAIKANG Acted Quickly to Defend Shanghai against the Epidemic

SAIKANG Acted Quickly to Defend Shanghai against the Epidemic

เวลา: 2022-04-19

In the Spring of 2022, the outbreak of the epidemic in Shanghai became the focus of the whole country. Suzhou, which is very closed to Shanghai, has taken urgen

อ่านเพิ่มเติม

  • An Emergent Order

An Emergent Order

เวลา: 2022-03-30

We got an emergent phone call in one night, and received an emergent order. At 11:00 pm on March 24th, SAIKANG’s general manager and company’s middl

อ่านเพิ่มเติม

  • SaikangNews 202203

SaikangNews 202203

เวลา: 2022-03-21

Download Saikang Magazine 202203

อ่านเพิ่มเติม

  • United to Fight the Epidemic—SAIKANG Donated Medical Supplies to Epidemic Control

United to Fight the Epidemic—SAIKANG Donated Medical Supplies to Epidemic Control

เวลา: 2022-03-16

Spring means hope. The beginning of a year could have brought us hope. But the outbreak of epidemic suddenly made us feel cold both psychologically and physical

อ่านเพิ่มเติม

  • Saikang Magazine 202112

Saikang Magazine 202112

เวลา: 2021-12-22

Download Saikang Magazine 202109

อ่านเพิ่มเติม

  • An Exclusive Interview of Chengdu SAIKANG Medical

An Exclusive Interview of Chengdu SAIKANG Medical

เวลา: 2021-11-02

Focus on Medical Care for 20 Years and Build Benign Ecological Competitiveness

อ่านเพิ่มเติม

  • Saikang Magazine 202109

Saikang Magazine 202109

เวลา: 2021-09-28

Download Saikang Magazine 202109

อ่านเพิ่มเติม

  • ONE SPIRIT, ONE TEAM, ONE WIN

ONE SPIRIT, ONE TEAM, ONE WIN

เวลา: 2021-09-15

Last week, Saikang's sales team carried out group building activities.
The partners gathered early and arrived at our activity site - explosive military bas

อ่านเพิ่มเติม

  • Saikang Magazine 20210629

Saikang Magazine 20210629

เวลา: 2021-06-29

Saikang Magazine 20210629

อ่านเพิ่มเติม

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  

จำเป็นต้องให้คำปรึกษา สินค้าอื่น ๆ ?

เรามุ่งมั่นที่จะจัดหารูปแบบการขายแบบครบวงจรให้กับลูกค้า เราให้ความสำคัญกับความพึงพอใจของลูกค้ามากขึ้น